Гарантія

На які товари надається гарантія?

На товари в нашому магазині надається гарантія, яка підтверджує зобов'язання по відсутності в товарі заводських дефектів .

Гарантія надається на термін від 12 місяців до 36 місяців в залежності від сервісної політики виробника.

Будь ласка, перевірте комплектацію і відсутність дефектів в товарі при його отриманні (комплектація визначається описом вироба або керівництвом по його експлуатації).

Я можу обміняти або повернути товар?

Так, ви можете обміняти або повернути товар протягом 365 днів після покупки. Це право гарантує вам «Закон про захист прав споживачів».

Щоб використовувати цю можливість, будь ласка, переконайтеся що:

  • товар, НЕ був у вживанні і НЕ має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей, товар повністю укомплектований і НЕ порушена цілісність упаковки;
  • збережені всі ярлики і заводське маркування.
  • У Вас зберігся оригінал чека, рахунок-фактури або видаткової накладної.

Якщо товар не працює, обмін або повернення товару проводиться, якщо умови експлуатації НЕ порушені.

Де і як можна зробити обмін або повернення?

Обміняти або повернути товар можна в нашому офісі за адресою:

м. Київ, пров. Куренівський, 15, оф. 7 з понеділка по п'ятницю з 10-00 до 18-00*,

Телефони: 331-50-87, 097-18-75-135, 050-292-57-51

При поверненні товару потрібно мати при собі паспорт, якщо покупець був фізична особа. Ми повернемо гроші в день повернення товару або, в випадку відсутності грошей в касі чи на рахунку, НЕ пізніше, ніж через 7 робочих днів.

Ви також можете надіслати товар назад тим же способом, яким ви його отримали, наприклад, за допомогою «Нової пошти», «Міст-Експресу», «Нічного експреса» або інших перевізників. Якщо у товару збережений товарний вид і упаковка, ми обміняємо його вам або повернемо гроші. 

Куди звертатися за гарантійним обслуговуванням ?

Гарантійним обслуговуванням займається наша власна сервісна служба. Ви можете надіслати товар до нас тим же способом, яким його отримали, наприклад, за допомогою «Нової пошти», «Міст-Експресу», «Нічного експреса» або інших перевізників. Ми самі відремонтуємо його і відправимо його вам назад.

Сервісна служба НЕ може відремонтувати мій товар в гарантійний період

Якщо в гарантійний період товар, який ви у нас купили, вийшов з ладу з вини виробника і не може бути відремонтовано в нашій сервісній службі, ми обміняємо товар на аналогічний або повернемо гроші.

У яких випадках гарантія НЕ надається?

Сервісний центр може відмовити в гарантійному ремонті якщо:

  • є механічні або інші пошкодження, які виникли внаслідок умисних або необережних дій покупця чи третіх осіб;
  • порушені правила використання, викладені в експлуатаційних документах;
  • були здійснені несанкціоновані розтин, ремонт або змінені внутрішні компоненти товару, змінена конструкція товару;
  • серійний номер вироба змінено, стертий або НЕ може бути встановлений.

Гарантійні зобов'язання не поширюються на наступні несправності:

  • природний знос чи вичерпання ресурсу;
  • випадкові пошкодження, завдані клієнтом чи ушкодження, виникли внаслідок недбалого відношення або використання (вплив рідини, запиленості, потрапляння всередину корпусу сторонніх предметів і т. п.);
  • пошкодження в результаті стихійних лих (природних явищ);

пошкодження, викликані використанням товару НЕ за призначенням або з порушенням правил експлуатації.

* - продавець може міняти місце і час прийому товару на обмін або повернення


Напишіть нам!

Якщо у Вас є якісь питання, коментарі, пропозиції або скарги, будь ласка, заповніть форму.

Листа буде надіслано в службу підтримки. Ми докладемо всіх зусиль для того, щоб відповісти Вам максимально швидко.