Як знайти хороший меблевий інтернет-магазин

Купівля речей, взуття, книг через інтернет вже нікого НЕ здивуєш. А як щодо меблів? Ви ще ніколи НЕ відвідували віртуальний меблевий магазин?

Тоді стоїть спробувати. Люди говорять, що набувати меблі в інтернеті так ж просто, як та одяг та заощадити при цьому можна пристойно.

Ось тільки магазин потрібно вибирати прискіпливо та уважно. Як? Про цьому буде розказано нижче.


Всі увагу – на зміст сайту!

Хороший меблевий інтернет магазин – це НЕ тільки достаток яскравих картинок, це ще та інформація. А вона повинна бути повної, чіткої, конкретної та достовірною. Покупці повинні швидко та легко зорієнтуватися по сайту, зрозуміти, де знаходиться каталог, яка зараз діє акція, які умови оплати та доставки.

Кожен предмет меблів в гарному інтернет магазині не тільки показаний в різних ракурсах, але ще та детально описаний. Вказані розміри кожного предмета, колірне рішення, опис конструкції, ціна. Якщо є можливість замовлення комплекту в іншому кольорі – це теж повинно бути написано. 

 Детальний опис товару грає важливу роль

Другий важливий розділ – «Контакти» або «Про компанії». Вони повинні бути наповнені інформацією та конкретними відомостями. Чим більше конкретики тут міститься, тим краще. Важливо, щоб був зазначений адресу компанії (фактичний, юридичний), телефони (НЕ тільки мобільні, але та стаціонарні), реквізити.

Крім того, хороший інтернет-магазин меблів:

  • Надасть покупцям все можливості для швидкої зв'язку – по вказаною телефону, по електронної поштою, Skype, ICQ, по формі зворотного зв'язку на сайті. Заповнивши її, можна швидко отримати відповіді на все питання.

 

  • Має привітних, компетентних консультантів – вони відповідають на питання клієнтів, допомагають визначитися з вибором меблів, розповідають про варіантах оплати та доставки.

 

  • Має хороші відгуки в інтернеті – їх залишають на форумах та тематичних спільнотах реальні покупці. Дуже добре, якщо на самому сайті є можливість залишити відгук про конкретної меблів або обслуговуванні. Тільки важливо відрізняти критику від обурення покупця, який залишився незадоволений по своєї ж вини.

 

  • Пропонує різні варіанти оплати – через банк та карту, допомогою електронних платіжних систем, готівковим способом. Всі це дозволяє покупцеві НЕ переживати про тому, як він буде платити за меблі.

 Безліч варіантів оплати

  • Пропонує додаткові послуги – доставку, складання, сервісне обслуговування. Дуже часто доставка виконується безкоштовно, в якість бонусу за придбання меблів. Що стосується збирання, то консультант повинен відразу ж озвучити її вартість та погодити час роботи.

 

  • Працює завжди, без вихідних – це стосується швидше роботи консультантів, оскільки сайт буде доступний в будь час. Дуже важливо, щоб потенційний покупець міг швидко задати свої питання та оперативно отримати на них відповідь.

І ще, у багатьох «реальних» меблевих магазинів є свої «віртуальні» відділення. У цьому випадку асортимент можна подивитися в магазині наживо, а потім будинку через інтернет зробити замовлення. Це зручно та до того ж є додатковим доказом надійності продавця.


 

З повагою, Сергій Пастухов, керівник інтернет-магазину меблів Omebli.ua

 

 

 

Ця стаття захищена авторським правом. При розміщенні цієї статті на іншому сайті активна індексується посилання на www.omebli.ua  обов'язкове.